Infolinia: +48 608 286 168

Koszyk jest pusty

Reklamacje i zwroty

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Zwrot przyjmujemy tylko wtedy, gdy klient posiada oryginalny dowód zakupu.

Produkt nie mógł być przez Klienta w jakikolwiek sposób naruszony, nie może nosić śladów używania: nie mógł być otwierany, uszkodzony, próbowany czy pozbawiony oryginalnego opakowania.

Koszt opakowania i odesłania produktu ponosi Klient.

Prosimy o zabezpieczenie odsyłanego produktu tak, aby nie uległ zniszczeniu - produkt powinniśmy otrzymać w takim stanie, w jakim go wysłaliśmy (prosimy nie stosować kopert!) - tylko wtedy będziemy mogli uznać zwrot.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu pieniądze przekazujemy przelewem bankowym. Jeśli Klient woli otrzymać przekaz pocztowy pomniejszamy jego wartość o 5,00 zł (cena usługi).

 

REKLAMACJE

 

Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.

Reklamujący odsyła towar objęty gwarancją na własny koszt.

W momencie odbioru zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie dostarczonej przesyłki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń bądź braku produktu prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym sklepem. Tego typu reklamacje będą rozpatrywane wyłącznie w sytuacji, jeżeli spisany zostanie protokół szkody w obecności dostawcy przesyłki.